Entrada destacada

Recordeu, si us plau. Alguns dels llibres formats d’extractes d’aquest dietari, hom se’ls pot desar, si així li rota, i de franc, anant a aqueixa adreça.

Recordeu, si us plau. Alguns dels llibres formats d’extractes d’aquest dietari, hom se’ls pot desar, si així li rota, i de f...

Dietari execrable

<a href="http://archive.org/details/@cr_morell/">Dietari execrable</a>
  • http://archive.org/details/@cr_morell
  • divendres, de juliol 04, 2008

    30







    merda, ara em moriré







    d'on em ve tanta d'enveja, d'odi

    de brutícia

    de maligna ràbia sempre a frec de cresp?



    és això: no puc resistir

    no puc encobeir, no puc suportar

    que ningú vulgui imposar-me la seua voluntat.



    sóc vanitós i caparrut

    sempre he de tenir raó

    indoblegable

    indòmit

    incrèdul

    malfiat

    injust.



    sempre duré la contrària

    no sé reconèixer mai que em manca raó

    ni ara

    farsant

    ni confessant-me no deix de presumir

    d'ésser demoníac

    superior

    intocable

    ofès.



    els fats, els déus, la natura

    la genètica, la malaltia

    la mort...

    tots la cagaven

    cap no era prou bo per a fer

    el que m'hagués convingut.



    jo sempre, tot, ho hauria fet millor.



    indubtable

    al capdavall indubtable.



    per molt que dubti

    cada dubte és passatger

    al capdavall sempre impòs la meua voluntat

    al dubte arbitrari, adventici, traïdor.



    gits del guit per als quatre gats pus aguts

    en Qrim son incert guaitajorns