Entrada destacada

Recordeu, si us plau. Alguns dels llibres formats d’extractes d’aquest dietari, hom se’ls pot desar, si així li rota, i de franc, anant a aqueixa adreça.

Recordeu, si us plau. Alguns dels llibres formats d’extractes d’aquest dietari, hom se’ls pot desar, si així li rota, i de f...

Dietari execrable

<a href="http://archive.org/details/@cr_morell/">Dietari execrable</a>
  • http://archive.org/details/@cr_morell
  • dimecres, d’octubre 10, 2007

    8. trons foradats el cul hi espia









    historietes de garatge on el ventijol salutífer et bressa els cabells









    em vaig endur els dos xiquets a passejar

    els deia que l’humà és fet per al lleure

    que només hom s’esforça en casos d’emergència

    en casos de fam

    en casos de fred

    en casos de virulència...



    altrament doncs que

    tothom acabi les copulacions amb prou pausa ans suavitat

    mai no emprenyat per ningú


    els deia que només aquest era el comandament que de debò

    importava

    que tot altra camàndula religiosa

    era doncs caca...



    me’ls vaig endur a una casa on del temps que era geòmetra reputat

    fent d’arquitecte tou

    n’havia dissenyades les molt intel·ligents amenitats

    ara pertanyia a un antic actor de teatre

    un home trempat amable elegant i bell...



    era una preciosa casa on en pic en travessaves el jardí

    et trobaves que hi tenia tot d’automatismes sorprenents

    per exemple:

    per quan arribis ebri a casa de nit

    saps que dissimulades entre les pedretes a l’atri fals

    hi ha piuets a pitjar on en pitjar’ls s’encenen certs llumets

    o s’obren certes portetes a les parets

    com ara aquest foradet elàstic a l’estil del cul d’una gallina

    d’on en fots ficar o treure (i doncs beure-te’n només obrint la boca ran de paret)

    ous sencers per a donar’t forces per a continuar

    en acabat cercant el forat del pany on metre-hi la clau...



    així estàvem quan va sortir l’actor

    i li vaig dir què hi fèiem i trempat i elegant i una mica pet

    ens convidà dintre i tot...



    els meus dos marrecs estaven impressionats

    aquell era un actor universalment famós

    un estel antic i clàssic

    adorat per tothom...



    ens va convidar a conyacs

    ens va fer veure-li qualcunes de les dones del seu serrall

    en bavejàvem – jo llas no pas menys que els meus infants

    algunes feien per al nostre benefici quadres lesbians

    on amb prou lleure i a pler es llepaven lentament conys...



    vaig comentar aleshores sàviament

    per a més i millor formació de mos fills tendres

    “seguint les lliçons del gran esteta en Donacià Alfons Francesc

    Cal voltar’s de culs quan és un cul allò que hom fot

    i de conys quan és un cony (que afegiré)

    i de capsdecony quan és un altre capdecony

    (això darrer és el que fan els polítics

    en llurs cambres i sales del tron i d’altres canfelips i congressos

    – us n’adoneu que tots els termes de llocs on s’apleguen

    aqueixa infame munió o funesta belitralla

    són sinònims de latrina)...”



    manllevàrem graciosament per un instant

    les tovalloles que el magnífic actor ens proposava

    per tal que ens torquéssim les carranxes

    i en acabat de recomanar’ns mútuament

    l’estel artístic universal tant de l’escena popular com de l’exquisida i jo

    sobrietat repòs i banys alternativament gèlids i calds

    ens acomiadàrem

    sempre amicalment i tranquil·la...



    vaig deixar els nens a casa nostra que se n’anessin a dormir

    i llur mare gens polida

    allò que feia ultrapassava l’ultratge

    (tant pel que tenia de simbòlic com de fefaent)

    era entre tenebres esmussant amb papers de vidre

    els caralls trempats de certs Montserrats

    que els infants tingueren com a rerefons de certes joguines

    que els educaven en l’amor a la natura

    tal com raja

    com eren encara més petits...



    aquell esguerro de dona

    ens espatlla sempre el panorama

    un panorama que voldríem totsjorns en pau

    harmònic

    platxeriós

    i gradual...



    em vénen a l’esment

    les meravelles salivoses de les copulacions

    camperoles

    no pas interrompudes ni per ventegades ni per focs

    ni per terratrèmols ni per avalots

    dels anys on érem joves

    i ella encara no s’havia pervertit al vici del neguit

    i me’n vaig de casa somrient

    com deuen somriure (em dic) els minyons a llurs llits per angèliques

    tovetes minyones

    entrevingudets...



    m’he unit camí del garatge de nit

    al boldró qui passeja badoquejant pel barri artístic

    hi esguardem amb les velles de l’asil

    les pintures de coits reposats

    pintats als vidres baixos i llarguíssims

    d’un palau de les arts...



    de sobte un vidre s’ascla i es trenca

    i darrere

    (toc hiperrealista sublimment apujat!)

    un coit de viu en viu hi té lloc gairebé sense solució de continuïtat

    la mateixa escena pintada mes ara amb parella vivent

    les velles i jo tots fem oh una mica esverats

    i llavors ens en riem alleujats i plens de bonhomia...



    al garatge de nit em plau de repenjar’m a les columnes del defora

    i sentir les contarelles dels mecànics

    cadascuna de llurs vides millor que no pas cap novel·la

    plena de vicissituds i de còpules dutes a terme

    en la pau més deliberada...



    m’impressiona

    l’història d’aquell qui era tancat al camp de concentració

    per les forces enemigues

    on els era permès tanmateix de copular amb prou lleure

    a lloure rai

    sense distinció de sexes i tots en recers respectats

    tant per guardians com per presoners...



    mes on tot d’una s’escaigué

    que l’horda enemiga

    (enemiga tant dels empresonats com dels qui els engarjolaven)

    irromp

    redéu

    i malament rai...



    els dolents són bestials

    primitius

    neguitosos

    esbojarrats

    cancerosos

    canins

    repugnants

    i volen occir totdéu

    tant els d’un exèrcit com els de l’altre...



    veuen alarmats els doblement presoners

    escapolir’s una dona mig nua

    i també lluents un heroi tot blanc damunt un corser tot negre

    els metrallen els salvatges bàrbars dolents

    la dona cau morta

    (i ací tothom al garatge hi llagrimejàvem de dolça pena

    en honor a l’heroïna qui temps ha tan estèticament caigué)

    mes l’heroi blanc al corser negre fot el camp

    (i tothom l’aplaudia mentalment)

    tret que en acabat abans els bàrbars no han estats

    capaços de delmar la bona gent del camp

    torna l’heroi

    ara amb una llança llarga al capdavant

    una mica de gairell

    servant-la amb pols ferm

    i al capdavall de la qual hi ha un enorme

    vesper!

    és un vesper de gegantines vespes mortíferes

    que l’heroi molt atansat

    llença al bell mig del camp...



    tothom fuig

    i més de pressa que ningú encara

    i sense cap concert i fellonament ans esbojarrada

    els brutals dolents

    qui o morien picats o morien d’accident o morien d’atacs

    sanguinis (massa poc

    per no saber’s prendre la vida amb prou lloure...!)



    diu el garatgista:

    l’heroi tot de blanc en corser tot negre lluent

    té clavells vermells de sang

    qui li creixen exquisidament d’un cos ja ascendent

    té clavells porpres de sang porfirs pampalluguejants el seu cavall

    qui també mor

    ja constel·lat
    ...



    i diu (i tots li portem un gran respecte):

    jo no em vaig moure pas de lloc

    i doncs no em va passar re

    mentalment esgranava per comptes rosaris de lentes copulacions
    ...



    car qui no es mou no és fiblat

    per fiblons malignes

    com qui es mou lentament copulant a lloure

    cap atac de bogeria ni sanguini tampoc no el desfà...



    sempre hi sortim guanyant

    els deliberats.





    gits del guit per als quatre gats pus aguts

    en Qrim son incert guaitajorns