historietes de garatge on el ventijol salutífer et bressa els cabells
em vaig endur els dos xiquets a passejar
els deia que l’humà és fet per al lleure
que només hom s’esforça en casos d’emergència
en casos de fam
en casos de fred
en casos de virulència...
altrament doncs que
“tothom acabi les copulacions amb prou pausa ans suavitat
mai no emprenyat per ningú”
els deia que només aquest era el comandament que de debò
importava
que tot altra camàndula religiosa
era doncs caca...
me’ls vaig endur a una casa on del temps que era geòmetra reputat
fent d’arquitecte tou
n’havia dissenyades les molt intel·ligents amenitats
ara pertanyia a un antic actor de teatre
un home trempat amable elegant i bell...
era una preciosa casa on en pic en travessaves el jardí
et trobaves que hi tenia tot d’automatismes sorprenents
per exemple:
per quan arribis ebri a casa de nit
saps que dissimulades entre les pedretes a l’atri fals
hi ha piuets a pitjar on en pitjar’ls s’encenen certs llumets
o s’obren certes portetes a les parets
com ara aquest foradet elàstic a l’estil del cul d’una gallina
d’on en fots ficar o treure (i doncs beure-te’n només obrint la boca ran de paret)
ous sencers per a donar’t forces per a continuar
en acabat cercant el forat del pany on metre-hi la clau...
així estàvem quan va sortir l’actor
i li vaig dir què hi fèiem i trempat i elegant i una mica pet
ens convidà dintre i tot...
els meus dos marrecs estaven impressionats
aquell era un actor universalment famós
un estel antic i clàssic
adorat per tothom...
ens va convidar a conyacs
ens va fer veure-li qualcunes de les dones del seu serrall
en bavejàvem – jo llas no pas menys que els meus infants
algunes feien per al nostre benefici quadres lesbians
on amb prou lleure i a pler es llepaven lentament conys...
vaig comentar aleshores sàviament
per a més i millor formació de mos fills tendres
“seguint les lliçons del gran esteta en Donacià Alfons Francesc
Cal voltar’s de culs quan és un cul allò que hom fot
i de conys quan és un cony (que afegiré)
i de capsdecony quan és un altre capdecony
(això darrer és el que fan els polítics
en llurs cambres i sales del tron i d’altres canfelips i congressos
– us n’adoneu que tots els termes de llocs on s’apleguen
aqueixa infame munió o funesta belitralla
són sinònims de latrina)...”
manllevàrem graciosament per un instant
les tovalloles que el magnífic actor ens proposava
per tal que ens torquéssim les carranxes
i en acabat de recomanar’ns mútuament
l’estel artístic universal tant de l’escena popular com de l’exquisida i jo
“sobrietat repòs i banys alternativament gèlids i calds”
ens acomiadàrem
sempre amicalment i tranquil·la...
vaig deixar els nens a casa nostra que se n’anessin a dormir
i llur mare gens polida
allò que feia ultrapassava l’ultratge
(tant pel que tenia de simbòlic com de fefaent)
era entre tenebres esmussant amb papers de vidre
els caralls trempats de certs Montserrats
que els infants tingueren com a rerefons de certes joguines
que els educaven en l’amor a la natura
tal com raja
com eren encara més petits...
aquell esguerro de dona
ens espatlla sempre el panorama
un panorama que voldríem totsjorns en pau
harmònic
platxeriós
i gradual...
em vénen a l’esment
les meravelles salivoses de les copulacions
camperoles
no pas interrompudes ni per ventegades ni per focs
ni per terratrèmols ni per avalots
dels anys on érem joves
i ella encara no s’havia pervertit al vici del neguit
i me’n vaig de casa somrient
com deuen somriure (em dic) els minyons a llurs llits per angèliques
tovetes minyones
entrevingudets...
m’he unit camí del garatge de nit
al boldró qui passeja badoquejant pel barri artístic
hi esguardem amb les velles de l’asil
les pintures de coits reposats
pintats als vidres baixos i llarguíssims
d’un palau de les arts...
de sobte un vidre s’ascla i es trenca
i darrere
(toc hiperrealista sublimment apujat!)
un coit de viu en viu hi té lloc gairebé sense solució de continuïtat
la mateixa escena pintada mes ara amb parella vivent
les velles i jo tots fem oh una mica esverats
i llavors ens en riem alleujats i plens de bonhomia...
al garatge de nit em plau de repenjar’m a les columnes del defora
i sentir les contarelles dels mecànics
cadascuna de llurs vides millor que no pas cap novel·la
plena de vicissituds i de còpules dutes a terme
en la pau més deliberada...
m’impressiona
l’història d’aquell qui era tancat al camp de concentració
per les forces enemigues
on els era permès tanmateix de copular amb prou lleure
a lloure rai
sense distinció de sexes i tots en recers respectats
tant per guardians com per presoners...
mes on tot d’una s’escaigué
que l’horda enemiga
(enemiga tant dels empresonats com dels qui els engarjolaven)
irromp
redéu
i malament rai...
els dolents són bestials
primitius
neguitosos
esbojarrats
cancerosos
canins
repugnants
i volen occir totdéu
tant els d’un exèrcit com els de l’altre...
veuen alarmats els doblement presoners
escapolir’s una dona mig nua
i també lluents un heroi tot blanc damunt un corser tot negre
els metrallen els salvatges bàrbars dolents
la dona cau morta
(i ací tothom al garatge hi llagrimejàvem de dolça pena
en honor a l’heroïna qui temps ha tan estèticament caigué)
mes l’heroi blanc al corser negre fot el camp
(i tothom l’aplaudia mentalment)
tret que en acabat abans els bàrbars no han estats
capaços de delmar la bona gent del camp
torna l’heroi
ara amb una llança llarga al capdavant
una mica de gairell
servant-la amb pols ferm
i al capdavall de la qual hi ha un enorme
vesper!
és un vesper de gegantines vespes mortíferes
que l’heroi molt atansat
llença al bell mig del camp...
tothom fuig
i més de pressa que ningú encara
i sense cap concert i fellonament ans esbojarrada
els brutals dolents
qui o morien picats o morien d’accident o morien d’atacs
sanguinis (massa poc
per no saber’s prendre la vida amb prou lloure...!)
diu el garatgista:
l’heroi tot de blanc en corser tot negre lluent
té clavells vermells de sang
qui li creixen exquisidament d’un cos ja ascendent
té clavells porpres de sang porfirs pampalluguejants el seu cavall
qui també mor
ja constel·lat...
i diu (i tots li portem un gran respecte):
jo no em vaig moure pas de lloc
i doncs no em va passar re
mentalment esgranava per comptes rosaris de lentes copulacions...
car qui no es mou no és fiblat
per fiblons malignes
com qui es mou lentament copulant a lloure
cap atac de bogeria ni sanguini tampoc no el desfà...
sempre hi sortim guanyant
els deliberats.
(Cascú son Teulís per al Ziggurat Coronar en Abracadabrant Mosaic)
Entrada destacada
Recordeu, si us plau. Alguns dels llibres formats d’extractes d’aquest dietari, hom se’ls pot desar, si així li rota, i de franc, anant a aqueixa adreça.
Recordeu, si us plau. Alguns dels llibres formats d’extractes d’aquest dietari, hom se’ls pot desar, si així li rota, i de f...
dimecres, d’octubre 10, 2007
8. trons foradats el cul hi espia
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada